.

.

[מכונית מירוץ מס ' 11. גראנד פרי דה פראנס 1913 / לה מאן פאבלוט סור דלאג'.]

[מכונית מירוץ מס ' 11. גראנד פרי דה פראנס 1913 / לה מאן פאבלוט סור דלאג'.]

ILS 44.99

קיים
בחנות

הדפס פוצ ' ור בצבע יד מצב טוב מאוד מלבד לכלוך קל בשוליים השמאליים הדפסי גמי-מונטו מתעדים אירועים היסטוריים שונים בהיסטוריה המוקדמת של התחבורה, כולל מירוצי סירות כוח, מירוצי אופנועים ומכוניות, סיור במכוניות, צפלינים ומטוסים. לאחר שראה את העניין הגובר במהירות במכוניות ובמירוצים במהלך השנים הראשונות של מכוניות, ארנסט מונטו הפיק את הדפסים הראשונים שלו באמצע שנות ה-1890, ובשנת 1897 הציורים שלו היו רשומות ציוריות של המירוצים הרבים בצרפת. עבודתו של מונטו התקבלה היטב בפריז של ימיו והוצגה בחנויות האופנתיות של רחוב האופרה ורחוב לה פייס, כמו גם בגלריות הטובות יותר. מרגרייט מונטו, אשתו של ארנסט, הצטרפה אליו בעבודתו בהפקת לא רק הדפסים של מירוצים אלא גם בפיתוח סדרה טובה של הדפסים של תעופה המנציחים אירועים כגון הטיסות הראשונות במסלולי הדואר האירופיים הראשונים. בעוד שעבודותיה של מרגרייט מונטאו חתמו מדי פעם על "מ.מונטאו", היא גם השתמשה בשם "גמי", אנגרמה למגי.כל הדפסים של גמי-מונטו נוצרו על ידי תהליך פוצ ' ור שבו התכניות של כל תמונה נמשכו על אבנים ליטוגרפיות והודפסו. באמצעות הדפסים הלא צבעוניים האלה כדפוס, סטנסילים מורכבים נחתכו עבור כל צבע. צבע המים היה אז מוברש על התמונה דרך הסטנסיל. תהליך הצביעה היה מורכב למדי, עם כל הדפסה לוקח כמה ימים לייצר. זה היה גם די אינטנסיבי לעבודה, והסטודיו של גמי-מונטו העסיק קבוצה של אמנים מאומנים, כולל נוויל וקמפיון, כדי לסייע בצבע.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות