.

.

סצנת היער על ליהיי

סצנת היער על ליהיי

ILS 1.33

קיים
בחנות

תחריט אקווטינט מאת סלאטה אחרי בודמר, חותמת עיוורת שולי עליון חתוך בתוך שטח הצלחת, שולי תחתון חתוך לחותמת עיוור. הנוף השקט הזה הוא מציור שנעשה ב-27 ביולי 1832 על נהר ליהיי ליד העיר בית לחם, פנסילבניה. בודמר והנסיך מקסימיליאן פגשו את לואיס סייניש, רופא גרמני, אשר ליווה אותם בכמה מחקריהם באזור, בערב הגעתם לעיר. אחר הצהריים של ה-27 הם ביקרו בביתו כדי לבדוק את אוסף הספרים המדעיים שלו. מאוחר יותר, השלושה יצאו לטיול לאורך נהר ליהיי מעבר לנהר מונקאסה, שם בודמר עשה מספר סקיצות, תוך לכידת הקסם הלירי של האזור. ציוריו של קרל בודמר מראים צדדיות רבה ווירטואוזיות טכנית ומעניקים לנו תמונה ייחודית ומפורטת של אורח חיים שלא היה מובן בעבר (ובקרוב ייעלם). בודמר, שנולד בשוויץ, הוזמן על ידי הנסיך מקסימיליאן צו ויד-נויד (1782-1867) במיוחד כדי לספק תיעוד של מסעותיו בצפון אמריקה, בעיקר בקרב אינדיאנים של השדות. בחברת דייוויד דריידופל (משרתו של הנסיך מקסימיליאן וחבר הציד), מסעותיהם בצפון אמריקה היו אמורים להימשך מ-1832 עד 1834. חמושים היטב במידע וייעוץ, המפלגה עזבה לבסוף את סנט לואיס, בשלב החשוב ביותר במסעותיהם, על סיפון ספינת הקיטור אבן צהובה ב-10 באפריל 1833. בודמר הצליח לבצע מחקרים רבים על כפרים, ריקודים ובמיוחד על האנשים, אשר לעתים קרובות היו גם מסוקרנים וגם מרוצים מעבודתו. הדיוקנאות בולטות במיוחד בשל לכידת האישיות האישית, כמו גם יצירת תיאור עיקרי של מה שהפך לתרבויות אבודות כמעט.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות