.

.

לוח נגד פרמנטי די מרמו דלה פיאנטה די רומא אנטיקה, סקוואטי, סארנו דו סקולי, נל רובין דל טמפיו

לוח נגד פרמנטי די מרמו דלה פיאנטה די רומא אנטיקה, סקוואטי, סארנו דו סקולי, נל רובין דל טמפיו

ILS 36.10

קיים
בחנות

ג ' ובאני באטיסטה פירנזי היה ארכיאולוג, אדריכל וחרוט עם שליטתו הריבונית בטכניקות גרפיות וכוחות המצאה על-אנושיים כמעט, הוא הגדיר מחדש את האפשרויות של המדיום המודפס כפי שרק דורר ורמברנדט עשו לפניו. דורות אחריו ימשיכו לדמיין את רומא העתיקה כפי שהיא מתוארת בוודוטה די רומא המפוארת שלו (נופים של רומא), שממנה נובעת מבחר התמונות הזה. יצירתו של פירנזי מדגימה את הכמיהה לעתיקות הקלאסית שחשה תקופה שהסתכלה לאחור לרומא העתיקה בחיפוש אחר גדולתה האבודה. עם זאת, הוא משקף את השינויים האינטלקטואליים הדרמטיים המתרחשים באירופה על סף העידן המודרני. חורבות אלה של רומא העתיקה משקפות את העניין של פירנזי בארכיטקטורה. נולד בוונציה, בנו של בונה אבן, הוא עבר לרומא בשנת 1745 כדי להקים סדנת הדפסה משלו כדי לייצר את הציורים האדריכליים שלו. הדפסים הספציפיים האלה מסדרת וודוטה די רומא, סדרת לה אנטיכיט טמא רומאן ואחרים הם דוגמאות לסגנון הנקי והחד של פירנזי והשימוש הדרמטי באור ובחושך. גם כאשר תיאר את המבנים המתפוררים של העת העתיקה, פירנסי החדיר את תחריטיו בתחושת חיוניות ונצחיות. סדרת וודוטה די רומא ולה אנטיצ ' יט טמי רומאן מגלמת את הסיבות שבגללן פירנזי נותרה אחת החרטות והאמנים המתמשכים והיצירתיים בכל הזמנים. השקפות אלה הן דוגמאות מעוררות של עבודתו הטובה ביותר של פירנזי.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות