.

.

טום קלנסי של קשת שישה-מחשב

טום קלנסי של קשת שישה-מחשב

ILS 2.00

קיים
בחנות

טי-טין פעולה, הרפתקה, היורה בגוף ראשון. הקשת של טום קלנסי שש הוא סיפור קלאסי בסגנון קלנסי שבו אתה מוביל כוח משימה רב לאומי מובחר הנלחם בטרור בינלאומי במסגרות מציאותיות ביותר. משחק מאורגן סביב סדרה של משימות שבו אתה חייב לתכנן ולבצע תקיפות מדויקות על מתקני טרור. ככל שהמשימה שלך מתקדמת, אתה חושף קונספירציה גדולה ומרושעת יותר, שבה גורל העולם תלוי במאזן. ובניגוד למשחקים אחרים, אם אתה עושה טעות, אתה נעלם-כי בעולם האמיתי, ירייה אחת נחשבת. מהיצרן מוביל כוח שביתה רב לאומי מובחר הנלחם בטרור בינלאומי. המטרה היא להציל אותך ואת העולם מפני טרוריסטים קטלניים. זהו משחק הפעולה והאסטרטגיה המהפכני ביותר מסוגו. עם פעולה אמיתית לחיים כל כך אמיתי אתה לא יכול לחזור, 17 משימות 3-ד שלה הם כל מאתגר יותר מאשר האחרון.ביצוע (פונקציה (א) {א.מופעל ('א : מרחיב : מתג_תיאור : מתג : כווץ', פונקציה (נתונים) {חלון.גלילה (0, נתונים.אופסטופ-100); }); }); סקור את המירוץ להפיל את צוות החותם של אלקטרוניק ארטס מהחלק העליון של ז ' אנר הכוחות המיוחדים התחמם מאוד. הראשון היה המפרט של זומבי אינטראקטיב, שיצא מוקדם יותר השנה. גם לנובלוג וגם לקסם האינטראקטיבי יש משחקים משלהם שיוצאים מאוחר יותר השנה. עכשיו, רד סטורם בידור שוקל עם משחק משלו, מונע על ידי השם המסחרי של טום קלנסי ויכולת הסיפור שלו. שחקנים משתלטים על צוות הקשת הבינלאומי של פעילים סופר-סודיים, ועושים את העבודה המלוכלכת שמדינות מודרניות אחרות לא יגעו בפומבי. בעוד שבדרך כלל טוב יותר מאשר מבצעים ספציפיים, קשת שש נושאת מטען משלה, במיוחד כאשר הסכסוך של ריאליזם לעומת משחק מרים את ראשו המכוער. קשת שש מציעה מספר מצבי משחק, כולל מגוון גדול של משימות אימונים (טווחי ירי שונים, מסלולי מכשולים, הצלת בני ערובה בצוות יחיד, הצלת בני ערובה מרובי צוותים וכן הלאה), הקמפיין הראשי ותרחישים מרובי משתתפים שונים (כמו משימה שיתופית, משחק מוות, ו משחק מוות קבוצתי). ניתן לשחק את הקמפיין באחת משלוש רמות קושי, עם יותר מטרות ופחות סובלנות לנפגעים בקבוצה ככל שרמת הקושי עולה. הקמפיינים דומים לגזע עץ ולא לעץ מסתעף, אז כדי להגיע למשימה הבאה, עליך להשלים בהצלחה את הקודמת. קשת שש מכיל שני חלקים עיקריים : תכנון המשימה וביצוע המשימה. עבור ארבע המשימות הראשונות בקמפיין, סערה אדומה סיפקה תוכנית משימה מרשם, אבל הבא 12, אתה חייב לעשות את כל העבודה. ראשית מגיע עלילת המשימה והערות של דמויות שונות, שרובן אינן נדרשות לקריאה כדי לסיים את המשימה. לאחר שבחרתם באילו סוכנים להשתמש במשימה, באיזה צוות הם יהיו ובאיזה ציוד הם ישתמשו, הגיע הזמן לפגוע בממשק תכנון המשימה. השחקן מסופק עם תוכנית קומה מלאה של האזור המדובר, מיקומים אפשריים וידועים של טרוריסטים, שם מטרות המשימה, וכן הלאה. השחקן מפרט לאן הקבוצות ילכו, אילו קודים" הולכים " להשתמש בהם, כללי ההתקשרות ואפשרויות המהירות. בעוד עיבוד 3 של המפה זמין, החיסרון היחיד הוא שאתה כבר לא יכול לראות את נתיבי התנועה של הצוותים שלך; הם מכוסים. לאחר שתוודא שיש לך את המשימה המתוכננת (וודא שהיא נשמרה), הגיע הזמן לשחק את המשימה. הממשק דומה למדי לכל מספר של משחקים מודרניים בגוף ראשון כמו רעידת האדמה השנייה ו לא מציאותי, ומבחינה גרפית, המשחק שווה או מעט טוב יותר ממפרט אופ. המשחק מודל תנועות אנושיות ותנועה בצורה טובה מאוד, כולל פעולות ייחודיות שונות. רמזי האודיו של קשת שש, צלילי הרקע ורעשים שונים אחרים מיוצגים היטב; התחושה הסוחפת של קשת שש היא אולי אחת הטובות ביותר שנראות במשחק. החיסרון היחיד הוא שעבור חלקם ממשק העכבר יכול להיות מעט רגיש למי שלא רגיל אליו וניתן לכוון אותו רק מחלונות. משימה משחקת כשאתה משתלט על אחת הצוותים, האחרים עוקבים אחר פריסות תסריטיות שכבר הומצאו במתכנן המשימה. אתה יכול לעבור בין הקבוצות בקלות, אבל לא חברי צוות. צוותים עוקבים אחר נקודות ציון, מרתקים אויבים שמגיעים לטווח עם יעילות חסרת רחמים (או טיפשות מטופשת, כפי שתלמד) או מחכים לקוד ללכת לעבור לנקודת הדרך הבאה. עם כמה תכנון הגון קצת (או הרבה) של הדרכה אנושית, אתה יכול להשלים את המשימות ואת המשחק. ובכן, זה נראה קצת פשוט, אבל במציאות, קשת שש הוא די קשה. המשחק מקיף את המחסום הקסום בין ריאליזם למשחק, מגן קצת על ריאליזם על כמה תכונות והולך ישר מעבר לים בחזית המשחק.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות