![[סולם יעקב] וידיט יעקב בסומניס סקלם סטנטם סופר טראם, וקקומן איליוס טנגנס קולום: אנג ' לוס עולה וצאצא: ודנום [סולם יעקב] וידיט יעקב בסומניס סקלם סטנטם סופר טראם, וקקומן איליוס טנגנס קולום: אנג ' לוס עולה וצאצא: ודנום](/admins/gonzo/236432-[סולם_יעקב]_וידיט_יעקב_בסומניס_סקלם_סטנטם_סופר_טראם,_וקקומן_איליוס_טנגנס_קולום:_אנג_'_לוס_עולה_וצאצא:_ודנום.jpg)
![[סולם יעקב] וידיט יעקב בסומניס סקלם סטנטם סופר טראם, וקקומן איליוס טנגנס קולום: אנג ' לוס עולה וצאצא: ודנום [סולם יעקב] וידיט יעקב בסומניס סקלם סטנטם סופר טראם, וקקומן איליוס טנגנס קולום: אנג ' לוס עולה וצאצא: ודנום](/admins/gonzo/236432-[סולם_יעקב]_וידיט_יעקב_בסומניס_סקלם_סטנטם_סופר_טראם,_וקקומן_איליוס_טנגנס_קולום:_אנג_'_לוס_עולה_וצאצא:_ודנום.jpg)
תחריט נחושת, על שני גיליונות מחוברים, מאת אוטביאני על פי רישומים של סבורלי וקמפורסי, מודפסים בדיו בצבע חום בהיר עם צביעת יד עכשווית תמונה יפה מאוד מהחלק השני של יצירה שכותרתה "לוגי די רפאל נל וטיקנו" המתארת את העבודה העיצובית שבוצעה על ידי רפאל ועוזריו בין 1518-1519 בוותיקן. הם צוירו על ידי גאטנו סבורלי, צייר ושרטט רומאי הידוע בעיקר בזכות רישומי רפאל שלו, ופייטרו קמפורסי, אדריכל רומאי, שעבד עבור האפיפיור קלמנס השמיני ו פיוס השישי על חדרים למוזיאון הוותיקן. הראשונים להמחיש את ציורי הקיר המפורסמים, לוחות יפים אלה תוכננו ככל הנראה כבר בשנת 1760, אך לא הוצאו להורג עד 1772 עד 1776. הצלחת יוצאת דופן לא רק כתיעוד החזותי החשוב הראשון של עבודתו של רפאל, אלא גם באיכות צביעת היד-העבודה על תמונה זו היא, לדעתנו, מהגדולות שהופקו באירופה במהלך המאה השמונה עשרה כולה : תור הזהב של ההדפס בצבע היד. הם היו יוצאי דופן לא רק בגלל גודלם וצבעם המפואר, אלא גם בגלל ההשפעה שהייתה להם על הטעם העכשווי. ההחלטה התקבלה "להשאיל" אלמנטים משטיחי הוותיקן של רפאל ולהכניס אותם למקום בו ציורי הקיר המקוריים היו במצב גרוע מכדי להיות קריאים. לכן, הלוחות המוגמרים ייצגו שילוב של אלמנטים עיצוביים שהוצגו עם טריות צבע חדה שהייתה מושכת מאוד ועשתה הרבה כדי לעורר את הטעם ל "גרוטסק" בתקופה הניאו-קלאסית.
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
אקווטינט מצב טוב מאוד מלבד כמה לכלוך קל כולל ושועלים קלים, קמטים קלים וכמה כתמים שחורים קטנים בפינה השמא�
גודל גיליון : 21 7 / 8 איקס 15 3 / 4 סנטימטרים כרומוליטוגרף, מאת פ מצב טוב מאוד מלבד כמה כתמים בקושי ניכרים של די�
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
דיוקן של אדם בכובע אפור מאת פבלו פיקאסו, אולי אוחז ברובה או בחרב לאיש הזה יש טון רציני אבל סגנון אימפרסיו�
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
תהין, יפה עיבד, תחריטים עתיקים במגוון צבעים וגדלים האמנות שלך תודפס על נייר בד כותנה עמיד ותוסיף ללוח אחו
זוהי פרשנות מציאותית ומדויקת מאוד של תפוח וכוס בתאורה עמומה אמן : יורי ברויטמן, רוסי (1956 ) | כותרת : טבע דומ�
ליטוגרפיה מודפסת בצבע, על נייר משובח בעבודת יד בשנת 1971, תוך שימוש בשיטת הדפסה הנאמנה ביותר הזמינה, החומרי
גרפיטי מקורי ואמנות פופ סופר מאת ארני ואלס חתום וממוספר על ידי האמן 24 אינץ ' 18 במהדורה מוגבלת של 200...
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
אקווטינט בצבע יד, דניאל מצויר וחרוט במצב טוב מאוד מלבד כמה לכלוך קל כולל בתחילת 1813, דניאל הגה את התוכנית ה
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
ליטוגרפיה מפוארת זו בצבע יד, בגודל פוליו, טוטנוס סטגנאטיליס, מתוך ספרו המונומנטלי של ג ' ון גולד (18041881) "צי�
חריטה בוטנית מפורטת להפליא בצבע יד מאת אליזבת בלקוול מתוך ספרה" צמח מוזר המכיל חמש מאות חתכים של הצמחים ה
ליטוגרפיה, צבעונית ביד, מאת אדוארד ליר, מודפס על ידי סי הולמנדל מצב טוב מאוד מלבד כמה שועלים קטנים גודל מס
תחריט נחושת, על שני גיליונות מחוברים, מאת אוטביאני על פי רישומים של סבורלי וקמפורסי, מודפסים בדיו בצבע חו
הצלמים של" אמפייר סטייט " אימצו את הדמוקרטיזציה של המדיום במאה ה21, ובנו רוח של שיתוף פעולה ותחרות על ידי צ�
ג ' ון גולד (18041881) היה אורניטולוג אנגלי, אמן אוטודידקט וחוקר טבע גולד עבד לראשונה כגנן תחת אביו בגן המלכות�
ציור שמן מקורי ישירות מהסטודיו של אנדרה דלוהוס הפוך אפשרות הצעה משלוח באותו יום סוסי הבר של המערב, המוסט�
הדפסה אורניטולוגית מפורטת בצבע יד מאת פרנסואה ניקולס מרטינט מסדרת "היסטוריה טבעית של ציפורים", מאת ג ' ור�
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
ליטוגרפיה מפוארת זו בצבע יד, בגודל פוליו, טוטנוס סטגנאטיליס, מתוך ספרו המונומנטלי של ג ' ון גולד (18041881) "צי�
ליטוגרפיה מודפסת בצבע, על נייר משובח בעבודת יד בשנת 1971, תוך שימוש בשיטת הדפסה הנאמנה ביותר הזמינה, החומרי
עיצובים פרקטליים המקורי של רונדה סטריקלנד וציורים דיגיטליים זמינים כעת במהדורה מוגבלת 1 " עבה קסם בלוק י�
תחריט עם צבע מוקדם עבה עם הדגשות זהב מודפס על נייר מונח במצב מצוין, למעט כמה שועלים קטנים בשוליים גודל תמ�
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
ליטוגרפיה מודפסת בצבע, על נייר משובח בעבודת יד בשנת 1971, תוך שימוש בשיטת הדפסה הנאמנה ביותר הזמינה, החומרי
במשך יותר מעשור, הדפסת דלג 'ו לפי דרישה קבעה את הסטנדרט בהדפסת ז' יקלה אמנותית התמונות שלנו בארכיון דיגיט�
ג ' ון גולד (18041881) מבחר מציפורי אירופה ליטוגרפיה עם צביעה ידנית מקורית בגודל 14 שניות "על 21 שניות" ג ' ון גולד