.

.

1 יו. 2הידריאן / 3-5 גיסגפאסה

1 יו. 2הידריאן / 3-5 גיסגפאסה

ILS 78.90

קיים
בחנות

ליטוגרפיה מודפסת בצבע מאת ארנסט ווסמות מצב טוב מאוד תחיית העניין בקרמיקה היוונית הובילה על ידי המטיילים והקוגניסנטי שביקרו ביוון ובדרום איטליה באמצע ועד סוף המאה ה -18. האגרטל היווני כצורה אמנותית הובא לראשונה לתשומת לבו של קהל רחב יותר ומעריך עם פרסום מספר עבודות מאוברות היטב על אוספי דילטנטים אלה. הבולט ביותר בקבוצה זו היה סר ויליאם המילטון (1730-1803), אשר קטלוג האוסף שלו פורסם במשך מספר שנים החל משנת 1769. עם זאת, החלוצים הראשונים האלה, שעבדו עם מספר קטן יחסית של דוגמאות והשתמשו בטכניקות פרימיטיביות, היו מסוגלים רק להתחיל להרכיב את הסיפור המורכב של צורת האמנות הייחודית הזו. רק מאה שנה לאחר מכן, היסטוריוני האמנות חשו כי הם הבינו את היקף המלא וההיסטוריה של קרמיקה יוונית עתיקה בכלל ואת העבודה המופלאה שנוצרה באמצעות טכניקה של דמות אדומה בפרט. טכניקת הדמות האדומה נכנסה לשימוש לראשונה בסביבות 530 לפני הספירה והייתה הסוג הדומיננטי בסביבות 500 לפני הספירה. בטכניקה זו, תמונות מתחקות בקווי מתאר והרקע מלא בזיגוג שחור. הפרטים נמשכים על ידי הצייר עם גלאז שחור או חום. אגרטלי דמות אדומים המשיכו להיות מיוצרים באתונה עד בערך 320 לפני הספירה ג ' ניק היה אחד הרשויות המובילות בימיו באגרטלי הדמות האדומה : אדריכל בהכשרתו, הייתה לו אהבה נלהבת והבנה עמוקה של כלי החרס האתונאים הגדולים האלה. המחקר שלו, שהובא לידי ביטוי על ידי כרומוליטוגרפים מעולים של ווסמות', מדגים לראשונה את יצירות המופת האלה של האמנות בגודל טבעי של הקדר.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות