.

.

[פרוספקט לונדון פאלאטי רג 'י סומרסטי קומ אקלסיה ס. מריה לונדיני: ויסטה דל פאלאסיו ריאל דה סומרסט עם איגליסיה

[פרוספקט לונדון פאלאטי רג 'י סומרסטי קומ אקלסיה ס. מריה לונדיני: ויסטה דל פאלאסיו ריאל דה סומרסט עם איגליסיה

ILS 2.00

קיים
בחנות

תחריט עם צבע מקורי מודפס על נייר מונח. במצב טוב למעט כמה קמטים בתוך התמונה. הצדדים הוסדרו מחדש עם נייר מונח, והקצה התחתון נחתך בתוך סימן הלוח. משטח לכלוך בתוך תמונה. גודל תמונה : 11 איקס 16 1/4 סנטימטרים. במהלך המאה ה-18" ווס ד ' אופטיק "או" השקפות פרספקטיבה " הפכו פופולריים מאוד באנגליה ובאירופה. כמו הדפסים אופטיים אחרים הם מהוון על שוק מומחה להוט עבור החידוש האחרון. מפרסמים אנגלים כמו ג ' ון באולס ורוברט סייר זכו להצלחה רבה עם השקפות אופטיות אלה שהתפתחו במהירות לשיגעון איסוף ששטף את בתי הדפוס משני צידי הערוץ. "ווס ד' אופטיקס " תוכננו במיוחד כדי ליצור אשליה של פרספקטיבה כאשר נצפה עם זוגרסקופ או זכוכית פרספקטיבה. מכשירי הצפייה הללו השתמשו בסדרה של מראות משקפות כדי לשפר את אשליה של עומק בהדפסה, ויצרו "מבט" אמיתי עבור הצופה. בדרך כלל הדפסים האלה הציגו נופים של העיר או הנוף, והיו אופקיים בפורמט. היו להם בערך אותם ממדים ונמכרו עם צבע אטום כבד, כדי להראות את הצבעים כאשר נצפה דרך העדשה. בזמנו, הדפסים האופטיים היו מהפכה טכנית; ניתן היה לראות אותם כמעט בכל חדר ציור אופנתי, והיו נהנים מהכיתות העניות יותר בחנויות הדפוס או בירידים נודדים. תמורת תשלום קטן אזרחי אירופה ואנגליה יכלו לטייל בעולם מבלי לעזוב את הכפר שלהם. "ויו ד' אופטיק " היה המדיום הראשון שהביא את המראה הנראה של העולם הרחב לציבור אירופי גדול. באופן אירוני, לאמנים ולחרוטים שיצרו את הדפסים האלה היה לעתים רחוקות ידע ממקור ראשון על הסצנות המתוארות, ולכן הדעות לא היו מדויקות כפי שהוכרזו.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות